Cum îți vor influența reacțiile de pe Facebook news feed-ul
News feed-ul de pe Facebook îți va fi influențat de reacțiile pe care le lași la postări, acestea devenind astfel mult mai utile.
Noul algoritm de afișare a news feed-ului se va concentra mai mult pe reacții, astfel că rețeaua de socializare va oferi o prioritate mai mare acestora, în detrimentul like-urilor clasice, atunci când îți pregătește feed-ul.
Mișcarea vine la doar câteva zile după aniversarea de 1 an a reacțiilor, care au fost introduse pe site pentru a diversifica posibilitatea de răspuns la conținut. În loc să le ofere oamenilor un buton de ”dislike”, cerut de mulți utilizatori, Facebook a preferat să introducă reacțiile Love, Haha, Wow, Sad și Angry, pentru a-i ajuta pe oameni să se exprime mai ușor cu privire la o anumită postare.
Conform companiei, o reacție este mai puternică decât un like, existând mai multe motive pentru schimbarea algoritmilor. În primul rând, durează mai mult să lași o reacție decât un like, ceea ce indică site-ului că îți pasă mai mult de postarea respectivă. În mod ciudat, sistemul nu ține cont și de reacția pe care o lași, chiar dacă unele sunt negative și altele pozitive.
În al doilea rând, reacțiile s-au dovedit extrem de populare, fiind folosite de 300 de miliarde de ori de la lansare. În caz că vă întrebați, cea mai populară dintre reacții, în afară de like, este love, care constituie aproximativ jumătate din total.
Țările care folosesc cel mai des reacții sunt Mexico, Chile, Surinam, Grecia, Paraguay, Costa Rica, Belize, Statele Unite, Brazilia și Uruguay, arată digitaltrends.com.
Data viitoare când mai dai like-uri sau alte reacții pe Facebook, gândește-te că toate aceste acțiuni îți vor influența feed-ul mult mai mult decât până acum.